İyi geceler …… Şimdiye kadar hiç pişik olmadigimiz için çözemedim pişik kremi hep kullanıyoruz gün içerisinde bir defada olsa niye oldu anlayamadim ilk böyle iki üç tane sivilce gibi birşey çıktı çok komik değil orta büyüklükte sonra geçer diye pişik kremini sürekli sürmeye başladım ama aksine geçmiyor fazlaşiyor sudocrem kullanıyoruz bebek bezimiz prima acaba ıslak mendil mi yapıyor ya pişik gibi de değil böyle gayet sivilce büyüklüğünde sabah sağlık ocağına göstermeyi düşünüyorum