Hadihadi 3 aylıgız cıtcıtlı zıbın ustune tulum giydiriyorum elleri buz gibi soguk bebegimin yorumlarda normal diyende var vucut ısısı dusuk dıyende tedirginim
YasemiNYagmur1 Hadihadi aynı durumdayız ellerini emiyor oyuncaklarına dokunuyor falan kapatmak istemiyorum ense ve kulak arka sıcaklığı önemliymiş ordan takip ediyorum üşüyüp üşümediğini
Ozge_AyazEfee Hadihadi Bebeklerin vücutlarının uç noktalarının soğuk olabileceğini söylüyordu doktorumuz ☺️
Nisarabia27 Canım benim iki kızım var hiç o kadar ince giydirmiyorum bu mevsimde tabiki yaşadığın yeri ve evinin sıcaklığını bilemem ama bebeğin daha çok küçük üşüyor olabilir burnunu öp eğer soğuksa bilki üşüyor onu ısıtıcak bir battaniyeye sar derim
arslaninannesi98 El ayak soğukluğu üşüdüğü anlamına gelmiyor. Ensesinden sırtına doğru barmağınızla kontrol edin soğukta üşümüştür çok sıcaksa üstün hafifletin ateşini kontrol edin