Biz de 16 aylığız. Gündüz tek uykuya geçtik artık. Daha rahat oldu. Akşam 8.30 9 gibi yatıyor. Sabah 8 gibi uyanıyor. Öğlen 12.30 1 gibi uyku. 2 saate yakın uyuyor. Akşam da en geç 9. Yemek yemesi azaldı bu ara. Alt dişler çıkacak sanırım. Ona huysuz. Hep meyve sert bir şeyler istiyor. Baba dede gel gördüm zeytin ekmek vs kendi dilinde söylüyor. Derdini anlatıyor. Kendi yere oturuyor bizi de yanına çağırmak için yere vuruyor del del diyor 😅