Funda11 Varmı böyle olan yardım edin lütfen kızım yaşını iki hafta geçti hala bir dişimiz çok artık takıntı haline getirmeye basladım bu olaylardan ötürü doktora da götüremiyorum 😔
gezentianne Funda11 5 aylık cıkaran bebek de 18 aylkk cıkaran bebek de normal endişelenmeyin.. Oglm 8 aylkk 6 dişi var kuzenimin oglu14 aylkk 2 diş cıkardı..Bence emzirme açısından da dişsiz güzel ahahab
elmalikurabiye Funda11 ay amaan takilmayin. Annem kontrole geldiginde onca tecrubesine ragmen bu hala dis cikarmadi demisti. Doktor kizdi dissiz cocuk gordunuz mu cikarir elbet diye 😂😂😂😂😂😂
Funda11 Sumeyye_34 ciddi misin ya sorun olduğunu sanmıyorum aslın da ama insanların artık dişi çıkmadımı ilginç soruları çok sıkıldım yemesi içmesi de güzel yani iyi besliyorum ama kafama takılıyor işte 🙄
Sumeyye_34 Funda11 İnsanlar susmaz ağızlarını kapat sende altta kalma. İçerde kalmıcakya çıkacak. Yemesi içmesi sağlığı yerindeyse kime ne çocuğunun dişinden.
Funda11 Defnemm22 cok sağol canım evet doktorda 1 bucuk yasına kadar normal dedi ama bşka bişey varsa diye düşündüm
Funda11 Sumeyye_34 valla kapatıyorum canım artık sürekli aynı seylerı söylemekten usanmıyolar mı anlamadım gitti
1kucuk_ask tam dogum gununde ilk disimiz gelmisti ama hic dert etme cikmio die emziriyosan senin icin nekdr gec okadar iyi cunki isiriyolar 🤭
Defne_cicegim Funda11 valla dişi çıksın niye yürümüyor olur sonra konuşmuyor susmuyo çenesi kopasicalar 😂😂
Funda11 Defne_cicegim 😂😂 ya kötü niyetleri den değil aslında da hala cıkmadıgı ı görünce zırt bırt soruyolar