Deryadgm Selam kızlar 3 ay oldu doğum yapalı sezaryen dikişleri halâ acıyor yatarken kalkarken eğilip doğrulurken,kimisi normal diyor kimisi geçmiş olması gerekiyor diyor,aranızda benim gibi dikiş ağrısı yaşayan varmı doktora gidicem artık bu yüzden
Aygul_emir Deryadgm geçmiş olsun canim bende 5 ay oldu hala aynıyım oğlumda büyüdükçe artık iyice zorlaniyorum kaldırmaya dikişlerim yüzünden bide cok kasiniyo😔
Cigdem07 Deryadgm zamanla toparlayacaksın canım herkesin vücut tipi aynı değil ki ben mesela sezeryan oldum eve geldim ayaklandım hiç zorlanmadım ama bazıları var 1 ay yatıyor işte bunu bilemiyor insan. Merak etme toparlanacaksın 👍👍🌺 Allah analı babalı büyütsün
Meryemozen Deryadgm geçmiş olsun canım ayaklarını üşütünce bisey kaldirinca yada ayakta fazla durunca bile arada bi acıması normal ameliyat sonuçta ama sürekli acıması için bisey diyemem doktoruna bi sor yada sağlık ocaklarında ebeler oluyo virus falan var hastaneye gitmeden önce arayıp ona danış belki o faydası olabilecek bisey söyler onda da çare bulamazsan doktoruna görün 😊
defnemilam Deryadgm bende hafif sizi oluyor ara ara yorunca ozellikle birde benim dikisim puruzsuz degil kenarlari iyilesmis gibi ama ortasi sis elime geliyor bu normalmi acaba 5 ay oldu
figennurdan_50 Yani geçmiş olması lazımdı hanı illaki ani hareketlerinde acı yapar sizi yaprda sürekli ağrı olmaması lazım
Deryadgm Aygul_emir benimde kaşınıyor özellikle dikişlerin 2-3 santim üst tarafı iyileştiği için kaşınıyor diyorlar😏
Deryadgm Cigdem07 ben doğum yaptım eve geldim hiç yatmadım sürekli yatarsan geç iyileşirsin dediler hiç yatmadım ama ben abarttım sanırım hiç dinlemedim bebeğime hep kendim baktım dikişlerimi biraz zorlamış olabilirim ilk zamanlar kanadı hatta ufak ufak delikler oldu sonra kapandı,şuan sızlamalarım var hergün ama arada
Deryadgm Meryemozen evet üşütünce daha çok sızlıyor doğru ama sürekli değil tabiki hergün ama arada sızlıyor
sariKizim_akKizim defnemilam aynıyız canım. 7.5 ay oldu yarı şiş yarı düz. Sanırım 9. Aya kadar tam düzelecek iyileşiyor gün geçtikçe
Deryadgm Deletedmom5284 evet ilk zamanlar hiç dinlenmedim hiç yatmadım bebeğime kendim baktım dikişlerimi zorladım sanırım,sürekli yatarsan geç iyileşirsin dediler bende hiç yatmadım dinlenmedim
Meryemozen Deryadgm o kadarı normal diye biliyorum benim 2 yıl oluyo hala üşüyünce sızlar ama sen yine de bi sor tabi aklımda kalmasın 😊
Deletedmom5284 Deryadgm canım bende öyleydim annem falan kimsem yoktu eşim vardı sadece dört gün oda hep tektim ama şuan ağrım yok gerçi çok ağır iş yapmadım yattım hep yataktan kalkarken çok zorlamıştım kendimi sadece.. sen benden daha çok yormuşsun kendini sanırım
Gaaak Deryadgm şu an aynı durumdayım 3 gündür felaket bir sancı ağrı var. Sanki yeni doğum yapmışım gibi o derece zonkluyor yerimden kalkamıyorum bazen. Hatta dikişlerin üst tarafı hafif şiş gibi sanki. Randevu alıp kontrole gidicem. Sizinde çok şiddetli mi ağrısı
Deryadgm Deletedmom5284 şöyle söyleyeyim bende ağır iş yapmadım.ama yataktan kalkarken bi kaç kez bide banyoda geriye doğru düşer gibi oldum 3-5 kez o zaman dikişlerim çok ağrıdı, bide benim yatağım çok yüksek yatağa yatarken kalkarken bebeğimi kucağıma alırken falan dikişlerim zorlandı ondan sanırım benim iyileşmem gecikti,peki gönçbek kaldı mı sizde sarkık bi göbek kaldı bende🥺
Deletedmom5284 Deryadgm Ay canım benim çok zorlanmışsın yaa 🥺 yok göbeğim kalmadı var yine ama sarkık değil şuan ilerde nasıl olur bilmiyorum tabi
Frozen Deryadgm benim de haftaya 3 ay olucak. Ilk bir ay oldu sonra gecti o sızı.Cok şükür bi sikayetim yok. Bence doktora gidin.
Nacves Benimde 50 gün oldu daha yeni geçti gibi bir ara çok sızladı zorlamıştım kaşlar zorlanınca olurmuş oyle doktorum dikkat et Demişti Bi süre ağır kaldırma eğilme