Papatyaseverrrr Kizimin damagi beyazlamis ve baya elime dis batti damagina dokundugumda dogdunda yoktu var mi bu durumu yasayan
Sumeyye_34 Papatyaseverrrr çok erkenmiş ama olabilir tabi beyazladıysa. Ben o beyazlığı görmek için 14 ay bekledim😬
Aysel_bilge Papatyaseverrrr benım oğlumun 4, 5 aylık cıktı dişi eltimi oğlununda 3,5 aylıkken normal yani diştir o
Aysel_bilge Papatyaseverrrr aynen bebekten bebeğe değişiyor kimisi cok geç çıkarıyor kimisi erken ben ağrıları için calgel bide tedagil kullandım