Bebegım ek gıdaya başladığımdan Beri hep sorun yaşarız iki gün yer beş gün yemez beş gün yer on gün yemez ne yapacağımı bilmiyorum doktora götürüyorum polivit verdı ama fayda etmiyo yapacak birşey yok diyo doktor zorla o pes eder her yolu denedim ama yemeyince zorlamamda fayda etmıyo her çeşit yemeği yapıyorum olmuyo şu an 11aylık be 7.5 kilo çok zayıf bir çocuk acaba sizler nasıl yapıyorsunuz bende en azından fikir edinmiş olurum