Bernasel İyi geceler anneler 1. kızım 3 aylık akşam 12de yatıp sabah 7de kalkardı ama şimdilerde 2 saatte 1 uyanır oldu normalmi 😑 Kızım 3 aylık ama dilini ısırıp duruyor normalmi? Teşekkürler şimdiden 🌺
Happygirl8 Bernasel saat 12 de yatıp 7de kalkmak mı ,😱 müthiş birşey benimkinin hiç öyle olmadı😭 normalmi bilmiyorum ama benim büyüdükçe gece daha sık uyanmıya başladı şimdi 5,aya girdi 4 5 kere uyanıyo.
Ezrin11 Bernasel Normaldir Uykusu Gunden gune Degisiyo 1 Yasina gelene Kadar Uyku Duzeni Yok Bildigim kadariyla Benim Kizimda Yeni 1 aylik oldu gece 10 da yatardi 3 2 saate Bir Kalkardi simdi ise daka Basi kalkiyo
Ezrin11 Bernasel gazi falanda Olabilir Gogusun ucunu Dis etinin arasinda Sıkıştırıyorsa Gazı var demektir Miniğin 😊
Flora Birinci sorunuzun cevabı muhtemel ya atak haftasında ya da karnı acıkıyor. Sorunuzun cevabı diş . Diş etini kaşıyor. Yani benim ki öyle yapıyor
Flora Bernasel Gazı olan bebek gece uyuyorsa ani çığlık atıyor yada mız mızlanıyor uyanıp etrafa bakmaz ayaklarını karnına çeker iter aniden yapar her şeyi ben o yüzden aç olabilceğini düşündüm