Filizderit Bugun kırkım cıkıyor ama ne zmam dus almam lazım 40 gunden sonramı yanı 41 ıncı gun yoksa buggnmu ve bız yolculuga cıkacaz bır gun surecek aynı gunmu yıkanmam lazım yardımcı olurmusunzu lıtfen
InancDemir20 Filizderit biz 40ını 38de cıkarmıstık öyleymiiş nedense annemler öyle yaptı 😀 40. Gün yine dus aldık ama
demir1717 Filizderit Ananem tekli sayı demişti seneler evvel yengemden hatırlıyorum.Hep 39. Gün yıkandım.
Papatyasevdalisi Filizderit dogum yaptuginiz saatten itibaren sayin 40.gun o saatte banyo yapmaniz gerekiyo
jap InancDemir20 kaynanamda 39unda çıkar diye tutturmuştu onlarda öyleymiş. 39da da 40da da yıkanmıştık.
Filizderit Sbilgem yanı sımdımı kalkıp almam lazım cunku yolculuk 1 gun surecek almasam 1 gunden sonrası harammı sayılıyor bana
Filizderit jap cnn kanamam 20 gun once tamamen bıtmıstı ben yıne 40ı bekledım ama yolculuk yapacaz bugun ve bır gun surcek almassam abdest bugun yatına harammı oluyorum
jap Filizderit tam olarak bilmiyorum canım ama bittiğinde de alman gerekirdi. 40 bugün bittiyse bugün al madem
Papatyasevdalisi Filizderit 40.gun dogum yaptiginiz saatte 40ınız doluyo o saatte banyo yapmaniz lazim
BombastikTurta Filizderit bugün yıkan canım biz 40. Gün yıkandik 40 basigi vardı oğlumun 40 evden su toplayıp tekrar 40 çıkarma yaptık 1 ay sonra alev ateş yanması ve korkmaları vardı ummu sübyan rahatsız ediyordu