Neslihanbudak Gebelikten sonra ortaya çıkan basur sorunu yaşıyan varmı?Hanımlar doğum yapalı 3 ay oldu normal doğum yaptım.İlk eve geldiğimde de aynı sorun vardı geçmişti şimdi tekrardan oldu bu durumu yaşıyan varmı?Ne önerirsiniz?
Giraysmom20 Neslihanbudak lifli posalı düzenli beslenmeniz lazım hamur işini katı gıdayı ve çikolatayı sık tüketmeyin bol su tüketin ben öyle önünü aldım her gün kuru kayısı yiyorum hurma yiyorum incir yiyorum dikkat etmeniz gerekiyor beslenmenize ki bağırsaklarınız düzgün düzenli çalışsın
Minikprenseselo Neslihanbudak bnm hamilelikte olmustu (procto glyvenol) bu kremle 2 3 kullanmda gecmsti aci tuketmeyn genllkle aci tetiklio onu
Seymaogz Neslihanbudak maalesef bugün ortaya çıktı benimde doğum yapalı 35 gün oldu. Ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum sadece kabız olmamaya calısıcam bakalım insallah düzelir.
Fkulcu94 Neslihanbudak makat çatlağıda olabilir bi doktora gözükmelisin ihmal etme daha kötü oluyor sonra
Satgiray Neslihanbudak kesinlikle doktor a görün makat çatlağı da olabilir bende oldu verdiği ilaç ishal yaptı fitil krem derken bugün hafifledi şimdiden ılık ın bir üstü sıcaklıkta suya 20 dk otur ağrısı dinsin geçmiş olsun
Flora Neslihanbudak buz önerirm herkes sıcak der genelde ben buz 🧊 eldivenin içine su doldurp serçe parmağı dondurup kesin alın etrafına ilaçtan sürüp yollayın iyi gelcek