fistikcisahap Merhaba güzel anneler 🎊 9aylığız, son zamanlarda anlamsız bir şekilde el çırpmaya başladı hiçbir şey yokken durup dururken çırpıyor. Yani normal mi bu hareketler yoksa ben mi yersiz endişeleniyorum? Bir bilen duyan varsa aydınlatacak 🤲🏻❤️
Sevgilimmm fistikcisahap hiçbir sorun yok. 8 aylık kızım da yapar sürekli. Birşeye heyecanlandiginda da yapar. Ben alkış yapmayı da öğrettim. Ellerini sallar hızlıca. Alkış dedigimde yapar
Buh4160 fistikcisahap cok normal.canim benim kizim 9 aylik uykusunda bile yapiyor el cirpmayi gun icinde de yapiyor yeni ogrendigi seyi biktirana kadar yaparlar korkma iyi bisey bunlar motor becerileri gelisiyor :)
Agzoro BenMathilda 🤭🤭🤭 gece gece güldüm hem size hem posta fistikcisahap durup duruken gülmesi ya da ağlaması kadar normal bişey bu. Allah başka endişelendirecek ciddi Bi durum yaşatmasın
fistikcisahap BenMathilda devamlı yapıyor mathildacııım, mesela ben mırıldansam falan neyse de durup durup ellerini vuruyo normal mi uzun süre yapması
fistikcisahap BenMathilda ay iyi bari, korkuyorum buralarda yazılıp çiziliyor 🤲🏻Allah ım kimseye vermesin öyle dertler hastalıklar normal olsun da sağlıklı, çok ağır bir durum
AytanCelal fistikcisahap merhaba guzel anne benim bebegimde yapar surükli el cirpar ve gek gel gibi yapr . Sizde bu forumu açmışsınız şimdi nasil bebeginiz??