Mutlu-anne Simurg benimkide uyuyor ama yerine yatinca yarim saat sonra kalkmaya başlıyor uyanmaya nden yaa iki aylık
Simurg Mutlu-anne benim kızım da iki aylık atak haftası mı acaba? Benim pertim çıkıyor uykusuzluktan o nasıl dayanıyor anlamıyorum 🤦🏻♀️
Simurg Mutlu-anne aynen burda okuyorum sürekli yeni nesil böyle artık nedendir bilmem hiç sevmem şu lafı ama eskiden biz şöyle böyle yapardık der ya anneler gerçekten eskiden bebekler daha huzurluymuş 🤷🏻♀️
Mutlu-anne Simurg oyle 😏 atak denilen sey ne kadar suruyo ki .valla eskiden bayadir 12de uyuuturdum uyurdu smdi resmen 4 oldu gecen hayla uyumuyo aglamioda ama gozleri acik artik uyutma cabam bitmisti ayakta durucak seyim kalmamisti yattim bnde yanimada onu yatrdim oyle uyudu ennsonunda oylede ben kipirdamadan uyumak zorundaym allah korusun düşürmeym diye
Simurg Mutlu-anne yorulmuş uyuyakalmış benimki de öyle ataklar değişiyor gün sayısı Google yazın atak hesaplama diye çıkıyor ordan 😌💐