Merhaba kızlar dün 3 aylık oldu kızım kontrole gittik bebeğimin bıngıldağı kapanmasına 1 cm kalmış erken kapanması iyi değil diyorlar doktoru baktı ama beyim büyümesi önemli bizim için onda sıkımtı yok dedi benim kafama çok takıldı yine acaba bi sıkıntı olur mu aynı durumu yaşayanlar varmı aranızda