Alpaslanceylan Görüntü olarak estetikle büyür. Ancak sütün büyüklükle alakası yok. Çok büyük olup hiç sütü gelmeyen çok gördüm. Benimde çok büyük değil, bende estetik düşünmüyor değilim. 2 senedir emziriyorum.Birinde uç da yok.Hamileyim, doğanı da emzireyim sonra bi 35bin bakım olur heralde komple 😂 Teyzemin erkek gibi diyeceğimi şekilde, 3 kuzenimi de 2-2,5 sene emzirmiş.Bende ondan moral almıştım.