Sevimli evet çok kötü. Günde 4 adet veriyormussunuz bir de. Çok zararlı gerçekten. Tadını biliyorsunuzdur ne kadar tatlı. Hipp marka içinde 30 adet var ,17 TL olması lazım..kullanmadım ama geçen markette gördüm. Almış olsam onu kullanırım. Yazık bebise 😭😭😭 tarifler var yapması çok kolay ve pratik. Instagram dan bakabilirsiniz takip ettiginiz sayfalar varsa. Ben de deneyeceğim