Nunu2020 Merhaba arkadaşlar oğlum 8 ayın içinde ek gıdaya 6. Ayda başladık son 1 haftadır formül mamayı sadece gece uyku arasında içiyor. Gündüzleri de bir kere 90 cc falan içiyo.sizce formül mamayı ne zamN kesmem gerekiyor
Sy2019 Nunu2020 sütün varsa kes eger yoksa günde 3 4 kere vermen lazım 1yaşına kadar 1 yaşından sonra da günlük 3 kere vermen lazım
Betul055 Nunu2020 karnı aç olsa yer içer bebek zorlamayın bence bekim 4. Ayda sütüm kesildi 9. Ayına kadar formül mama verdim sonra kaşık mamasında devam ettim gece beslenme ve acil durumlarda onun dışında ek gıda
minikailemmm Nunu2020 2 yasına kadar içmesi gerektiğini söylüyorlar ama ben 1 yasında kesip inek sütü veya keçi sütü bebe bisküvi vermeyi düşünüyorum eger sadece mama içiyorsa cok az o miktar 90 cc 1 2 aylık bebek içer canım
Nunu2020 Sy2019 sütüm yok 4. Ayda kesildi .gündüzleri kayınvaldem bakıyo oğluma acaba fazlamı ek gıda veriyor.onun içinde mama içmiyo
Sy2019 Nunu2020 bir çay bardağı kadar vermesi lazım ek gıda 1 yaşından sonra 1 su bardağına yakın olabilir canım
Nunu2020 minikailemmm kesinlike katılıyorum .gün içinde çalıştığım için ek gıdayı ne kadr aldığını kontrol edemiyorum .sonra mama içmedi deniliyo ne yapıcam bilemiyorum