Sezenkumsal92 19 gnlugiz kizlar cok gernesiyorrr bebegim normalmi geniz tikanikligi var oksuruyor balgami var s.f. yapiorm bazen kusup cikario bazen ciksramiyor
Adensu Sezenkumsal92 benim kzimda 19 gunluk benimkide ayni buyuyorlar o yuzden oyle yapiuorlar bence burnunuda fizyolojik kullaniyorum
Sezenkumsal92 Imm nasil anlatsam :)) o nun baska adi var mi bilmiyorm hani sabahlari uyandimizda yataginizdan kalkmadan kollarikizi falan aciyoruz esnetiyoruz ya bazen istemsiz
Aliim Sezenkumsal92 benim bebeğim doğduğundan beri Gernesiyor, ve öyle dedi kontrollerin de doktor Gaz olsa ıkınır kıvranır benim bildiğim durmaz ağlar anlarsın yani illaki ...
babygirlandmom Canım o gazı olduğu için öyle yapıyor bana hemşire öyle söyledi gerinlestiudi bebeğim dedi bak gazı olduğu için böyle yapıyor gazını çıkar demistu