Slm arkadaşlar ben normal doğum yaptım tabi dikişli ama bir hafta dolduktan sonra doktora gittim iki dikişimin patladığını söyledi kendiliğinden kaynaşır dedi 45 gün oldu hala kaynaşmadı doktoruma sordum altı ay bekle kaynaşmazsa dikeriz diyor canım çok sıkıldı kendisine parayı peşin verdim diyorum ki acaba uğraşmamak için mi öyle yapıyor