Prensannesi08 Kızlar 9 aylık bir oğlum var bir kaç gündür delirdi beni çok zorluyor ne yanından ayrılabiliyorum ne kucağımda duruyor ne yapsam mızmızlanıyor iyi olsam sorun değil ama ikinciye hamileyim halim olmuyor delircek gibi oluyorum neden böyle yapıyor dişe yoruyorum aslında henüz hiç dişleri çıkmadı ne kadar sürücek böyle 😭
ikikizceanasi Prensannesi08 bizde yedinci ayı doldurduk aynen anlattıgın gibi canım ve geceleride sürekli uyanıyo bende dişe yoruyorum ve ne zaman geçecek diye sabırla bekliyorum
Denizmelisa Prensannesi08 bizde aynıyız canım 7 aylık bitti kucakta bile durmuyor dediğin gibi geceleri sürekli ağlıyor ağzına emzik hala ağlıyor ben napim şimdi diyorum. Emzik düşse onu vericem ama o ağzımdayken bile ağlıyor uyku yok 🤯 Bizimde diş sanırım 🙈
theQueen Prensannesi08 aynı şey bizde de var 🤦🏻♀️ dişler durdu durdu bu ay 4 tane beraber çıkmaya başladı 🥺 Allah yardımcımız olsun 🙈
Prensannesi08 ikikizceanasi Denizmelisa theQueen Leyladru [bilinmeyen] alla kendi kendine uyuyan çocuğum gitti yerine bambaşka bi çocuk geldi herkes çok uslu diye konuşurdu ne oldu anlamadım atak haftasıda nedir ilk defa duydum sizden kızlar valla Allah hepimize kolaylık versin ben ne cesaretle ikinciye hamile kaldım bilmiyorum uslu oluşuna güvendim sanırım 😂
Seda_Kptn Prensannesi08 arkadaşımın çocuğu da aynı anlattığımız gibiydi haftada bir kere rezene çayı içirirdi hem sakinleşiyor hemde rahat uyuyordu yapmak isterseniz tabiki
Prensannesi08 Seda_Kptn rezene ben 1 aylıkken falan veriyordum gaz için de şimdi işe yararmı ki sakinleşmesi için bi denicem teşekkür ederim 😊