Esrakk2 lansinoh kullanıyorum çok da memnunum, şükrediyorum, anne sütü alıyor diye , Allah tüm bebeklere anne sütü ile beslenmeyi nasip etsin ( ben buzluğuma çokça stok da yaptım ) 2-3 saati geçirmeyin sağım için , ben 5.aydan sonra geceleri sağım yapmayı kestim , göğüslerim alıştı iyice , çok tuhaf , yumuşacıklar ama çok şükür sütüm var