Regen
[bilinmeyen] 2-6 yaş arası uygun değilmiş bilginiz olsun
Zeynepeymen
Daha yaptırmadık elifim.şimdiden hayırlı olsn maşallah kuzuya 🌼❤️
Zuzuu
Ya 2 yaşından önce yapılmalı yada anlayacağı zaman olmalı sünnet ama en güzeli bebekken... ben 1 aylıkken yaptırdım hiç bişey hissetmedik hemencecik iyileşti bezin içinde..yani zaten 2 yaşındaymış canı yanacağı için sonrasında fazla ayağa kalkmak istemeyecektir ama ilk bir iki günden sonra iyileşir zaten hemen..bizim cerrahımız hiç bir ilaç kullandrmadı sadece zeytinyağı dedi ben tam bir ay boyunca iki hafta da iyileşmesine rağmen zeytinyağı döktüm bol bol çok çabuk iyileştirdi doğal hakiki zeytinyağı kullanmanızı tavsiye ederim..
Zuzuu
[bilinmeyen] sadece ilk gün biraz sıkıntı oluyor doktor bize 4.gün banyo yaptır dedi 4.güne kadar sargı yapmıştı onun üzerinden döktük zeytinyağını..banyo yaptırdıktan sonrada neredeyse iyileşmiş gibiydi ağrı acı yoktu yani..tam dikişlerinin düşmesi 3 haftayı falan buluyor..