Zlyha63 Her aksam nefesi kesilene kadar ağlama krizleri, uykusunda huzursuzluk, gün içinde uykusuz bir bebeğim var.. Henüz 2 aylık.. Ne yapabilirim.. Aynı durumu yaşayan anneler vardır mutlaka
Aselduru88 Zlyha63 beeeen… Benim kolik bebeğim de gündüz 12 den 4 e kadar yapıyor ağzı hiç kapanmaz hep ağıt yakar. 2 aylık olucaz bizde 2 gün sonr a
babykumpir Zlyha63 Çok zor çok😓 3 ay 7 günlüğüüz hala daha çekiyoruz ıkınmaktan kıpkırmızı olur. İnşallah geçicek ümidiyle dua ediyorum hep. Nurse harvey’s damla ve relactaz bize biraz da olsa iyi geliyor. Onun dışında ağlama krizlerin de beyaz gürültü açıyorum sakinliyor.