Merhaba anneler anne olalı 11 gün oldu bebeğim prematüre olduğu için anne sütü ek mama veriyorum. 30 ml anne sütü 30 ml mama veriyorum sizce kaç saatte bir vermeliyim yeni denicem normalde emziriyordum ama sanki aç kalıyo 30 ml mamayı içiyor 1 buçuk saat sonra kıpırdanmaya başlıyo eğer 60 ml verirsem ne kadar beklemeliyim size