Kulağının içi kızarık
eliyle kulagını sacını cekip bırakıyo(basta sol kulagına şimdi saga da )
biz ovdugumuzda da rahatlıyo gibi
diş kulağa vurur deniliyo 7 aylığız hiç yok henüz dişimiz. Acaba dişten ötürü mü böyle ? Enf. Olsa agrısı olsa aglamaz mıydı ? Sabah doktorumuza da danışıcam mesaj atıcam merak ettim