Nurcan1710 geçmiş olsun atak dönemindesiniz 😅 maalesef çok zorlu bir atak dönemi 4.ay . Kızım o dönem sadece uyurken kabul ediyordu mamayı ,öyle çözüm bulmuştum . Mama değişikliği vs yapmanıza gerek yok çünkü asıl problem atak döneminde olması, Allah yardımcınız olsun.