Evlendikten sonra çeyiz mi olur demeyin oluyomuş :) kızlar 2 yıllık evliyim 10 aylık bi oğlum var şuan kirada oturuyoruz ama ev aldık bittiğinde taşınıcaz inşallah. Kaçarak evlendiğim için çeyizim vs. olmadı kaynanam görümceme çeyiz diye aldıklarını bana verdi ama hep eski püskü şeyler ve çok fazla bişey değil 2 yıl bunlarla idare ettim bunada şükür. Taşınıcağımızdan dolayı bu mutfak eşyalarını götürmeyi düşünmüyorum toplu çeyiz almayı düşünüyorum. Şuan en makul fiyatlı içinde tencere takımı, tabak takımları, elektronik mutfak eşyaları, ev tekstili gibi hemen hemen herşeyin olduğu karaca markası var ama internette çok fazla olumsuz yorum görüyorum karacadan memnun olup olmayan var mı veya başka marka önerisi olan uzun oldu ama tüm önerilere açığım :)