Arkadaslar ben bundan 4 ay once 75 kiloydum hatta dogumdan sonra ye ye sismistim iyice burda motive oldum burda arkadasliklar edindim resmen burdaki benle ac kalan insanlara ihanet olmasin diye o kadar dikkat ettimki 63 kiloya dustum sporda yaptigim
icin rahat bi 60 kili gibi gorunuyodum goruntumden memnun oldugum
icin asiri saldim 65 lere geri geldim her gece torba torba abur cubur yiyorum benim gibi olan varmi ya birbirimize destek olsak inanin ise yariyo yada bu konuyla ilgili buyuk bi post varsa benide etiketleyin kizimdan dolayi cok arastirip bakamiyorum sismeye basladim cok tatli olmustum eski halime donemem ama bi turlu baslayamiyorum diyetede