Arapgelin Hayırlı akşamlar kızlar bebeğim küvezde kaldı o süre zarfında artan bi kaç poşet sütü buzluğa koydum bu sütleri şimdi nasıl kullanıcam nasıl ısıtıcam bilmiyorum bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
acikahve Arapgelin Isıtmadan sadece sıcak su bulunan kase içinde bekletip, sütün erimesini sağlamanız yeterli. Ocak üzerinde ılıtılmamalı.
Ruzgarbaby Arapgelin Canım ben önce buzluktan cıkartıp normal dolap kısmına alıyorum cözündüğünde benmarı usulu sıcak suyun icine koyup ısıtıyorum
TwinsmomDA Arapgelin bi gece önceden çıkarıp dolabın normal tarafında eritip sonra ılıtıp veriyordum. Direk erirse içindeki vitamin değerleri azalıyor demişlerdi bana