acikahve İyi Akşamlar Kızlar, Kullanıp memnun kaldığınız ve önerebileceğiniz korse var mı? Sıkılaşmada yardımcı olacak türden tayt korse arıyorum. Fikir ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Ozgearslnn acikahve arkadaşım yamunanınkini kullanıyo ve çok memnun olduğunu söylüyo hatta bende ondan almayı düşünüyorum
Eifnrkly acikahve satıyorum ilgilenirseniz yamuna marka https://www.gardrops.com/kadin/ic-giyim/yamuna-sikilastirici-korse-tayt-5f79fd556e13e
acikahve Psikologanne95 İllaki kullanan olmuştur 😊. Ben sadece karın için korse kullandım çokta memnun kaldım ama şu anda tayt korse kullanmak istiyorum.
acikahve Psikologanne95 Owli doğum sonrası korse kullandım. Gebelik süresince 19kilo almıştı. Bi 10kilom kaldı onu da versem muhtemelen karnım eskiye dönecek. Şu anda bile göbeğim yok diyebilirim.
Fatmlaelif acikahve evet canım benim bacaklarım çok kalındı fark vae çok terletiyo ams kaç gündür kullanıyorum valla çok guzel tavsiye ederim.canim
Asell9 Fatmlaelif merhaba ne kadara almıştınız acaba kaç günde kendinizde fark gördünüz kullanımı hergun mu
acikahve Asell9 Doğum sonrası tayt giyinmem eziyet olur diye sadece karın korsesi kullandım. Şimdi komple alıp giyinmek istiyorum.
Fatmlaelif acikahve canım spor yapamiyorum bebeğim küçük hareket halindeyim olmasam bile çok terliyorum yapı meselesi de olabilr normalde de çok yerlerim
Ozgearslnn acikahve evet öyle yorumlardaki gibi çok abartıldığı kadar değil ama gerçekten işe yaradı diyodu
Asell9 acikahve bende komple düşünüyorum doğum yaptım 3 ay oldu kilo gitti ama göbek kaldi bacaklarım da öyle kalınlaştı tayta baktim fiyatta biraz pahalı yani ne yapsam bilmiyorum değer mi değmez mi
Ozgearslnn Asell9 belirli dönemlerde çok güzel indirimler oluyo takip edip indirime denk getirirseniz daha iyi.Bende yamunadan korse almıştım baya bi uyguna gelmişti