Tugbabu59 Kızlar merhaba cpvide yakalanan arkadaslar öncelikle gecmiş olsun fakat bugun yogun bir boğaz agrısı burun akıntısı hapşırma ve nefeste azda olsa güçlüyüm var hapşırığta korona ola. Varmı merk ettim yoksa nezle i oldum bilemedim sormak istedim
Wyz Tugbabu59 bende yeni çıktım karantinadan koronada burun akıntısı tıkanıklığı değil aksine genzimde tuhaf bi yanma ve gribin aksine geniz yolunda aşırı bi kuruluk oldu gripte salgılar aşırı artarken koronada kupkuru kurutuyo bend3 öyle oldu herkeste farklı farklı belirtiler oluyomuş bisey diyemicem o yuzden
Tugbabu59 EbruArden3 hep hapsırık yok diyolar merk ettim saolun cnkü agır ilaçlar alıyorum kronik hastayım korktum napcam şimdi bilmiyorum EbruArden3 SertapHilal Kusananne
Cerenaslan SertapHilal Gerçekten mi yaa. Benimde ilk bi genizim yandı aktı sonra akşam burnum akmaya başladı 1 gün sürdü ve bu sabahtan beride sadece boğazımda bi öksürük kalmış gibi hissediyorum öksürmüyorum ama başkada hiç bişeyim yok. Önce kızımda başladı ama 8 aylık olmak üzere. 2 gün sonra ben böyle oldum
Tugbabu59 Wyz tesekkrler sorduğunuz için negatif cktı fakat hastalıgım daha da ilerledi nefes zor alıyorum ve cok yogun öksürük war tekrar testi yenilemeyi düşünüyor doktorlar bir iki güne
Wyz Tugbabu59 tomografi çekildimi kuzenimin testi negatifti ama cigerlere çok fazla yerleşmiş 11 gün hastanede yatmıştı