Tugbaozayfatih Arkadaşlar merhaba. Bebeğim için kamera alacağım ama bir türlü karar veremedim çok seçenek. Güvenli olabilecek hangi markayı tavsiye edersiniz?
Nvys2320 Tugbaozayfatih weewell kullanıyorum canım çok memnunum. Kendi ekranı var ayrıca telefonlada bağlanabiliyorsunuz. Eşim iş yerinden Kızım uyurken falan izliyor☺️
Aysld Tugbaozayfatih İnvidyo bebeğin odasında var oturma salonuna da bundan alacağız Bakıcı için çok memnunuz.
kaansmom Tugbaozayfatih ben bebevo kullanıyorum diğer kameralı telsizlere göre fiyatı daha uygun tavsiye ederim
MihraKus Kesinlikle Xiaomi 7 aydır kullanıyorum parasını sonuna kadar hak ediyor emin ol alsan asla pişman olmayacağın birşey canım. Benim eşim böyle şeyleri çok araştırır özelliklerine ıvırına zıvırına çok bakar ve asla pişman olmadığım bir ürün kesinlikle
Ngngng Tugbaozayfatih hepsiburadadan osmart aldım çol memnunum 230a almıştım. Telefondan izliyorum sesini duyabiliyorum kendim konuşabiliyorum. 360 derece hareket ettirebiliyorum istediğin odaya da taşınıyorgörümtü çok net. Ses biraz boğuk ama anlaşılıyor