Senemdrms22 Bebeğim 29 günlük ve kakasını yaparken çok fazla ıkınma sorunu yaşıyor ağlıyor. Kabızlık sorunu yok kakası sıvı normal sarı renkte. Sadece ıkınma sorunu yaşıyor. Biogai gaz damlası kullanıyoruz. Aynı sorunu yaşayan varmı? Ne yapmalıyım?