Bebeğim 1 hafta sonra 7aylık olacak. 4.ayindan beri emmeyi bıraktı. Alerjik bebek olduğu için doktorda aleeji mamasi verelim dedi çünkü diyeti harfiyen uygulamama rağmen bebeğimin alerjik durumu devam etti. Çok şükür erken farkedildigi icin alerjisi bitti şuan. Ben de sagdigim sütü de içmediği için sagmayi da bırakmıştım. Simdi buzlukta en son sagdigim sütler vardı onlari verdim ve içti. Emmese bile en azından sağıp vermek istiyorum. Yaklaşık 3ay oldu ve bugün göğsümü sıkınca damla damla süt geldi yani sanırım hala kesilmemis. Simdi ben bu sütü artırmak icin ne yapabilirim? Bu durumu yaşayan, önerisi olan var mi? Teşekkürler 🙏