Umutununannesi hanımlar bebegımde nötrofil düşüklüğü var cocuk hematoloji bolumune sevk etti doktor Balıkesirdn gidecem bu hastane hakkında fikri olan var mı daha once boyle bir hastalık yasayan cok korkuyorm İnternette okuduklarımdan 😥
Nimettt35 Ben sağlık çalışanıyım ve stajımı Behçet Uz’da yaptım Türkiye’deki en teşekküllü çocuk hastanesi ordan daha iyi bir sonuç alacağınız hastane yok güvenebilirsiniz