Deletedmom505 merhaba 2.ay aşısı ateş yapmamıştı bizde. Bu da yapmaz dediler ama ateşi 38 i geçti. Şurup verdim iki kez, ılık su uyguladım eklemlerine. İnce giydirdim geçti çok şükür. 2 gün de huzursuzluğu oldu. Uykuya dalamadı, çok sık uyandı, mız mızdı. Sonra eskisine döndü.