UgurArasinAnnesi Birincisi bebeklerinize peynir olarak ne veriyosunuz yani kendiniz mi hazırlıyosunuz yada alıyorsanız hangi ürünleri alıyorsunuz ? İkincisi de konak şampuani kullananlar varsa öneride bulunabilir misiniz acaba
Guligul UgurArasinAnnesi kendim lor peyniri yapiyorum. Mustela konak onleyici kopul sampuan kullaniyorum.
Snmtt UgurArasinAnnesi lor yapıyorum kendim ama bitince normal peyniri sıcak suda bekletip veriyorum. Bir hemşireden süzme peynir verilebileceğini duymuştum onu hiç denemedim.
GokturkAlp UgurArasinAnnesi Canım oğlum lor peynirini hiç severek yemedi,asla yutmamıştı. Ama kaşar peyniri, Murat Beyin çubuk yada top peynirini yiyor onlar az tuzlu. Labne yiyor.
UgurArasinAnnesi Guligul peynir yapmayı denedim ama olmadı sanırım musteladan da memnunmusunuz kestimi konağı
UgurArasinAnnesi Vinividiviciii kendim denedim ama olmadı galiba, zeytinyağını da kullandım ama bitmedi bir türlü 🤷🏼♀️
UgurArasinAnnesi Snmtt bende o şekilde verilebilen varsa ona göre vereyim dedim ama tereddütteyim açıkcası
Snmtt UgurArasinAnnesi sirke ile sütü Kaynarken kestirip üstüne ağırlık koyarak peynir yapabilirsiniz. O zaman köy peyniri gibi oluyor. Salamura gibi suya basılıyor ama lor en kolayı. Oğluma aşırı lezzetsiz geliyor sevmiyor o yüzden beyaz peynirin tuzunu sıcak suyla alıp vermek daha iyi oluyor benim için
elmalikurabiye UgurArasinAnnesi konak icin mustela kopuk sampuan. Peynir de tuzsuz keci peyniri yaptiriyorum bi akrabama kendim de lor peynir yapiyorum
GokturkAlp UgurArasinAnnesi Pınar labne alıyorum. Avodako yada yumurta sarısı ile karıştırıp veriridim ek gıda döneminde. Şimdi labneli makarna yapıyorum yada sabah kahvaltıda tam buğday ekmeğine banıp veriyorum.
elmalikurabiye UgurArasinAnnesi sutu iyice kaynattiktan sonra bikac kasik yogurt atiyorum. Tahta kasikla karistiriyorum. Kesilmeye basliyor. Suzdukten sonra ustte kalan peynir altta kalan peynir alti suyu. Peynir alti suyunu da corbalarinda kullaniyorum. Miss
LittleLemon UgurArasinAnnesi şampuan mustela kullanıyorum konak önleyici labne ve loruda kendim yapıyorum keçi sutunden
UgurArasinAnnesi elmalikurabiye herhangi bir ölçu varmı acaba göz kararımı çok sordum kusura bakma 😊🤷🏼♀️
elmalikurabiye UgurArasinAnnesi estagfurullah. Goz karari yapiyorum. 2 lt sute 3 4 kasik gibi diyebilirim. Kesilmeye baslayinca anlarsiniz zaten. Cok kolay oluyor. İyice sut kesilince yani peynir olunca suzgecten geciriyorum. Altta kalan suyu da kullaniyorum. Ustteki peynire corek otu atiyorum. Biz yiyeceksek azda tuz katiyorum. Misss