Merhabalar 1.5 yıllık evliyim ama eşyalarımı yeni alıyorum maalesef 😂 Her ay bir eşya alalım dedik eşimle bu ay ütü almak istiyoruz.. Kullanıp memnun kaldığınız veya memnun kalmadığınız asla alma dediğiniz ütü markalarını iyi ve kötü yönleriyle beraber yazar mısınız fedakar anacıklarım