Edamete Selam canlar bebeğim 1 kasımda 1 yaşına girecek acaba 1 yaş aşısı hemen mi olacak yoksa biraz zaman geçtikten sonra mı 1 yaş aşısı olan var mı ne zaman oldunuz bir yaş aşısını
Cennetinsusu Edamete Doğum gününden 1 gün önce oldu. Özellikle doğum gününe denk getirmedi hemşire ❤️
tuval Edamete hemşire tarih verdi şu gün gelin diye tam 1 yaşına girdiği gün aşı oldu sorun yaşamadık. Bazen aşı olmayabiliyormuş ellerinde istiyorlar
Baldantatli Hemen canim o gun yapılıyor benim ki 7 ekim dogum.lu 6 ekimde cagirdi yaptı su cicegi asisi gelecek arayacagiz dediler bekletme yaptir iki bacaktan vuruluyor
Mine25 Edamete canım 16 ekimde 1 yaşımıza girdik 20 ekimde aşısı vardı ama hasta olduğu için iyileştirdikten sonra getirin dedi sanırım o ay içinde olması gerekiyor