Çocuğum ilk günden beri meme emmek istemedi sütümü sagip kaşıkla verdim gene ağladı biberona başladık şimdide biberonu uyku ve rahatlama aracı olarak görüyor emzirme pozisyonunda bile ağlıyor emzirme danışmanına gittik ama orda da almadı. yeniden emzirmeye nasıl başlayabilirim sütümü sağmaya vaktim de olmuyor mama veriyorum bazen, emzirmeye çalışırken bebeğimde bende perişan oluyoruz çok yıpratıcı gerçekten nasıl alıştırablrm yeniden emmeye, istemediğinde bende üzülüyorum :(