Kızlar oğlum dün 5 aylık oldu 4. ayın başında 6 Eylül’de ilk adetimi oldum normal geçti önceki adetlerim gibi 7 günde bitti. Sonra o ay içinde 24 Eylül’de tekrar adet oldum aşırı kanamam vardı ama gün olarak o da normal günümde bitti. Sorum şu daha hala adet olmadım sizce bu durum normal mi ? Yoksa hamile olabilir miyim ?