Merhabalar. Bebeğim üç aylık. Biogaia damla kullanıyoruz. Bugün yanlışlıkla bir damlası gözüne damladı. Hemen tıkadım kuruladım ama Baya bir kızardı. Bir kaç saattir öyle. Görmesini kontrol ediyorum sürekli görüyor. Göz bebeği büyütüp küçülüyor onda da sorun yok. Şimdi uyudu. Sizce ne yapmalı daha çnce başına gelen oldu mu?