Merhaba bebeğim 1 ay 2 günlük Sarılık vardı 8 günlük ama değeri yüksek olduğu için emzirmen yeterli dedi.bol bol ezmiyorum ama bugün aşı için sağlık ocağıma gittik hemşre gözünde biraz var dedi tahlil yaptırmam gerekiyo mu diye sorunca daha önce yaptırdıysanız ve tehlikeli sınırda değilse gerek yok yaptırmayın dedi. ama benim içim rahat etmiyor böyle bişey yaşayan oldu mu acaba