5 aylık bebeğim gözleri yaşarıyor burnunu sanki içinde toz varmış gibi karıştırıyor ve hapşıyor bir de arada öksürüyor. Ateşi keyfi normal. Sizce hasta mı yoksa mevsim geçişi alerjisi mi? Dun gece oda 20 derece olmustu ince tulum vardi ustunde battaniyesini aciyor surekli acaba hasta mi oldu :(