Merfeee bebeğinizi emziriyor musunuz ? Eğer emziriyorsanız adet görmemeniz normal çünkü prolaktin hormonu hamile kalma ihtimalinizi düşürüyor. Herhangi bir şüpheniz yoksa Endişelenmeyin. mesela ben 4 buçuk ay önce Doğum yaptım ve lohusalık dönemindeki kanamam dışında hiç adet görmemiştim bu zaman kadar şimdi Bebeğim 4 ay 26 günlük ve daha yeni 3 gündür adet görüyorum. Bebeğinizi emzirdiğiniz için gecikmiş olmadı çok normal yani 😊