Benimkisi 11 aylık . Sabah emiyor sonra kahvaltı sonrası yine emiyor öğlende yoğurt veya kendim elma haslıyorum onun içine irmik koyuyorum pekmez mama oluyor. Sonra yine emiyor çorba veya pilav gbi şeyler. Her öğün sonrası ufak ufak meyve veriyorım mesela sabah kahvaltısında şeftali öğlende üzüm akşam avakado falan onun gibi. Meyve pek püre olarak vermiyorum yani😂 çoğnlukla emzirmeye çalışıyorum açıkçası bunları her zöaan yicek