Semanuryvz Bebeğim 11 aylık hareketli bir bebek. 10 aylık yürüdü. Gelişimi normal. Merak ettiğim şu ki emerek uyuyor ve emerken bacağını çok sık ve sert şekild ehareket ettiriyor. Bu zamana kadar önemsemedim ama acaba neden olur?