Normal doğum ile dünyaya geldi bebeğim doğumdan sonra 40 gün boyunca azar azar da olsa her gün geldi ama bi yıkandım 7 aydan beri olmuyorum herhangi bi belirtilerim de yok korkuyorum hamile kalmaktan bi kaç kere test yaptım çıkmadı ama çevremdeki insanlar yanlış da gösterebiliyo bazı testler deyip korkuttular biraz beni 7 aydan beri görmemem normal mi acaba bilen varsa bişey desin lütfen