yerli-yummymummy adı üstünde yenidoğan, canım. Öncelikle hayırlı olsun. İki ayına kadar böyle olacak. Sıkılma ve sabırlı ol. Şu anda sadece emmeyi bildikleri için sürükli meme isterler.. Gazı olduklarında da meme isterler, anneye ihtiyaç duyduklarında da meme iaterler. Kısacası sen her halükarda emzireceksin 😊