Melis16 Merhaba 3 aylık kızım var ve çok sık emiyor ve çok kusuyor doktor böyle giderse reflu olur 2 -3 saatte bir emzirin dedi ve emzik kullanmamı söyledi silikon kauçuk ne varsa kullandım bakkal emziği dahil ama almıyor öğürüyor atıyor ne yapabilirim
fdmozkncmn Melis16 canm selam ben bebeğimde emzik almıyordu sadece uyuyacağı zaman az alıp atıyordu ama bir marka keşfetrim burdan biri sayesinde. SUAVİNEX diye bir marka jokey babylerde var 20 tl civarı ama bnm oğlan tuttu . Tatlı şeylere filan batırma emziği alışlkanlık olur ayrıca simdiden diş gelişimi için iyi olmaz bence. 😊😊
Selhan Melis16 benim kızımda aynıydı ağzına verince öguruyo atiyodu balon emzik aldim 4.emzik denememde onu tuttu anne memesine yakın bir emzik şeklide balon gibi ahengin var ben tesadüf webabyninkini buldum beni emzik niyetine kullaniyodu rahatladık çok şükür deneyin bi bakalm😉
Mehmetalp Melis16 şu an bebeğin anne sütü ve mama hariç hiçbir tatlı alamaz. Bende alıştıramadım. Alışmıyorsa zor.
Berra fdmozkncmn mrb anlattıgınız sekılde bebegım sadece aventın damla uclu emzıgını uyurken tütüyor bu dedıgınız markanın ucu nasıl pekı
Melis16 [bilinmeyen] bende alıştırmak istemiyorum ama midesi rahatsız olmasın diye birde uykuya dalmıyor hep emmek istiyor 😔
Melike25 Melis16 benim bebeğim de 17günlük memede uyumak istiyor hep rmzikten gelmediğini anlayınca çıkarıyor basıyor çığlığı valla nasıl alıştıracaz bilmem
fdmozkncmn Berra daha büyük bir ucu var 4-18 ay için aldım ben memnunum hem diper emziklere göre daha renkli daha eğlenceli 😊
Cerenoz Kızlar benim kızımda aynıydı ilk biberon tutturdu m sonra emzik 53 gunluktu keşke dahA önce yapsaydım
Pnrnhr Selhan 0-6 ay mı bir de internetten bakıp link atar mısınız ya size zahmet emin olamadım. Aventin modellerini denedim başka da çok denedim olmadı tutmuyo
Selhan Pnrnhr bakın bi bakalm bende aventinkileri denedim tutmadı bunu tuttu çok sukur 0-6ay olanı aldim😉