Srhnzlcn bebek istemiyorsa zorlamayın. Yani tabi reflü değilse. Ben kızımı hiç o yatakta yatırmadım aksina dümdüz yastıksız eğimsiz düz şekilde yatırdım. Olası bir süt boğaza kaçmasındiye yan yatırıp sırtına yastık falan dayıyordum, sırt üst dönemiyordu. Kusarsada yan şekilde kustuğu için yutamıyordu. Bu yatakların bebek doğmadan alınması gerektiğinixe düşünmüyorm açıkçası 😊